Slik fungerer det:

Bestill reparasjonen din her – velg hva du ønsker å få fikset, ta bildet av plagget og send inn bestillingen. Deretter får du en bekreftelse på mail.

Send inn plagget ditt – Sørg for at tekstilene er grundig rengjort og helt tørre før du pakker det forsvarlig i en eske eller pose. Du vil motta en QR-kode/fraktetikett på e-post. Lever så pakken på nærmeste postkontor.

Vi fikser og returnerer – våre dyktige syere reparerer og fikser plagget ditt og sender det tilbake til deg innen 30 dager, klart for videre bruk! Når pakken er på vei tilbake til deg, vil du motta en sporingskode.

Har du spørsmål?

Vanlige spørsmål:

Reparasjonen av produktet kan normalt ta mellom 14 – 30 virkedager, avhengig av omfanget av reparasjon og tilstand. Mindre reparasjoner kan fullføres raskere, mens mer omfattende reparasjoner kan kreve lengre tid.

Det er ikke nødvendig å legge en lapp i pakken med produktet som beskriver reparasjonsbehovet. Informasjonen som allerede er registrert i systemet vårt er tilstrekkelig. Vi vil sørge for at produktet ditt blir håndtert korrekt basert på de opplysningene vi allerede har mottatt.

Du kan levere varen direkte til oss på Krøderen ( Sundvollhovet 60 3535 KRØDEREN ) onsdager mellom kl 12-15. Du må først ha registrert bestillingen digitalt hos oss og få en bekreftelse på mail.

Er du en bedrift eller et kommunalt selskap som har tekstiler du ønsker å avhende. Ta kontakt her: